Gelecek için
hazır mısınız?
Her ölçekte işletmeye uygun, özel yazılım, erp çözümleri üretiyoruz.
caniasERP her ölçekte firmaya uygun, tamamen entegre ve esnek bir ERP yazılımıdır. caniasERP, planlama, satın alma, malzeme yönetimi ve üretime ek olarak satış, CRM, finans, proje ve doküman yönetimi, kurumsal ajanda ve birçok farklı süreci içinde barındıran çözümler sunar.
İşletmenin ihtiyaçları bakımından, caniasERP sistemi hem standart hem de özelleştirilmiş formda kullanılabilir. Kendi bünyesinde barındırmış olduğu açık kaynak kodlu yazılım geliştirme alt yapısı sayesinde, sınırsız esneklik imkanı sunan caniasERP bu özellikleri ile firmaların iş süreçlerinin optimizasyonuna ve rekabetçi yapılarını korumalarına olanak sağlar.
TEMEL YAPI VE GELİŞTİRME (BAS, SYS, DEV)
caniasERP Temel Yapı modülü, teslimat kapsamında standart olarak mevcuttur ve sahip olduğu ana veriler, sistem yönetimi araçları, kontrol tabloları, geliştirme araçları ve iş akışı mekanizmaları sayesinde sistemin kişisel ihtiyaçlara uygun olarak, son derece rahat bir şekilde uyarlanmasını sağlar.
ÜRÜN TASARIMI (BOM, ROU, CAL)
Ürün Tasarımı modülü ile kolayca oluşturulabilen ve kolaylıkla değiştirilebilen ürün ağaçları verimli bir şekilde yönetilebilir. Rotalar, üretim ve montaj adımları için bir ön tanım sağlar. Sistemde kayıtlı hesaplama yöntemleri ise maliyet belirleme fiyatlandırma ve nihai maliyet hesaplaması için kullanılır.
MÜŞTERİ YÖNETİMİ (SAL, RTM, CRM, SRV, CLB, EXP)
caniasERP CRM (Customer Relationship Management) – Müşteri İlişkileri Yönetimi modülü, satış fırsatlarının tanımlanması ve yönetimi, kampanya yönetimi, müşteri ilişkileri geçmişinin tutulması gibi önemli işlevleri olan, tam anlamıyla gelişmiş bir sistemdir. Modül portföyünün çok özel bir parçası olan caniasERP CLB (Collaborator) – İletişim Çözümü modülü de Müşteri İlişkileri Yönetimi modülüne önemli katkılar sağlar. e-Posta istemcisi, adres defteri, görev yöneticisi, termin planlama aracı ve kısa mesaj sistemini kapsayan iletişim çözümü, genel sisteme bütünüyle entegre yapısı ve diğer işlev alanlarıyla birlikte çalışabilme özelliği sayesinde çok önemli bir avantaj sağlar.
MALZEME YÖNETİMİ (INV, QLT, MRP, TRO)
Malzeme yönetimi, gerekli malzemeler hakkında güvenilir bilgiler sağlar; zaman ve maliyet ile ilgili özellikleri de dikkate alarak stok yönetimi gerçekleştirir. Farklı planlama yöntemleri, malzeme ihtiyaç planlaması prosedürleri ve birden çok depoya uygun optimum lojistik özellikleri, kullanıcıları malzeme hareketlerinin planlanması ve denetlenmesi konusunda destekler.
FİNANS YÖNETİMİ (FIN, BUD, AST)
Entegre finansal muhasebe; finans ve sabit kıymet muhasebesi, maliyet muhasebesi ve bütçeleme alt bölümlerinden oluşur ve eksiksiz bir belgeleme olanağı sunar. Merkezi olarak tutulan verilere istendiği anda erişim mümkündür ve daima en doğru bilgilere sahip olunur. Sistem, duran varlık yönetimi için istatistik, finans ve vergi ile ilgili tüm konuları dikkate alır. Bütçeleme ve maliyet muhasebesinde kullanıcıya pratik planlama, analiz ve raporlama araçları sunulur.
MALİYET (COS, PRC)
Maliyet modülleri, üretilen malzemelerin tutarlarının belirlenmesini, raporlanmasını ve muhasebe hesaplarına aktarılmasını sağlar.
EK MODÜLLER
Ek modüllerimizin listesi aşağıdadır.